niedziela, 14 maja 2017

Photos from last week............ # 127

Niedzielny wieczór oznacza tylko jedno..... zdjęciowy przegląd tygodnia. Zaczynamy? Oczywiście....

A zaczynany jak zawsze widokiem na niebo nad Lublinem





Pogoda z tym tygodniu była tak rożna jak tylko może być..... od niskiej temperatury i deszczu do pięknego słońca


  Bardzo się cieszę, że udało mi się w tym tygodniu regularnie biegać.... niestety nie wyszłam nadal poza mały dystans 3 km. Nadal brakuje mi siły.... chyba muszę bardziej przyjrzeć się mojej diecie bo na to mam wpływ i brak snu ale na to nie mam już wpływu.....




Najfajniej biega się wcześnie rano, kiedy ulicy są tak cudnie puste



 Sobotni spacer do lasu. Było naprawdę cudownie i zielono.










 Trochę wiosny z ogrodu Mojej Mamy










Muszę pokazać Wam mój piątkowy zestaw ratunkowy do pracy...... niestety Wojtek postanowił nie spać w nocy i musiałam się jakoś ratować.


A tu już kawa i soczek zakupiony na stacji paliw. Soczek zawiera w sobie nasiona chia


 Może wiecie a może i nie... ale nie lubię kolor fioletowego..... i właśnie dlatego moje najnowsze mani jest właśnie w tym kolorze......


Oczywiście nie może zabraknąć moich dwóch chłopaków


oraz kilku moich zdjęć z tego tygodnia

sweter Lidl, bluzka Wallis, wisiorek H&M
Bluzka H&M, wisiorek Apart


 Bluzka Zara, wisiorek Apart
kurtka KappAhl, szal G by Batycka  - Rossmann




 A dziś po raz pierwszy od kiedy jest z nami Nasz Makuch byliśmy w kinie. Nie mogliśmy odmówić sobie zobaczenia najnowszego filmu z serii Obcy.
Popcorn jadłam po raz pierwszy od stycznia 2016 kiedy to dowiedziałam się, że jestem w ciąży.



A już na koniec kilka zdjęć zrobionych podczas wyjazdu do moich rodziców




Życzę Wam miłego wieczoru i naprawdę wspaniałego nachodzącego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz