niedziela, 28 maja 2017

Photos from last week............ # 129

Jestem bardzo zmęczona, ale jeszcze dopóki moje baterie nie wyczerpią się zupełnie mam dla Was małe podsumowanie właśnie mijającego tygodnia.

Zaczynamy oczywiście spojrzeniem na Lublin 



Tęcza....



W końcu przyszedł mój bilet na koncert Evansense - hotel został zarezerwowany. Bardzo cieszę się na ten wyjazd ale jednocześnie trochę się martwię. Będzie to moje pierwsze rozstanie z Wojtkiem na dobę....


Trochę wiosny z ogrody Mamy









Dzień matki czyli małe co nie co dla mojej Mamy




Wojtek rośnie a Draco niestety coraz częściej to zauważam - starzeje się


W tym tygodniu biegałam zgodnie z harmonogramem




No i udało mi się  wytrwać na diecie vege. Moje wrażenie opiszę w oddzielnym poście.



I na konice kilka moich zdjęć





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz