wtorek, 23 maja 2017

Wypadanie włosów po ciąży..... czyli co mi pomogło

Podczas ciąży moje włosy wyglądały pięknie. Były lśniące, gęste i długie. Zgodnie z naturalnym procesem 3 miesiące po urodzeniu Naszego Malucha moje włosy zaczęły mi wypadać i to ja. Praktycznie zostało mi połowę włosów w porównaniu z okresem ciąży. Miejscami moje włosy były bardzo przerzedzone.
Z bólem serca podjęłam decyzję o obcięciu włosów.


Niestety włosy cały czas wypadały. Musiałam działać.....

Oto czym ratowałam swoje włosy:
- BIOVAX - szampon regenerująco - wzmacniający

- BIOVAX - maseczka do włosów przeciw wypadaniu włosów. Maska zawiera sok a aloesu oraz olej ze słodkich migdałów

- VIS PLANTIS Basil Element Mleczko wzmacniające przeciw wypadaniu włosów Bazylia + Jedwab

- VITAPIL tabletki - na początku przyjmowałam tabletki VITAPIL MAMA teraz już zwykłe



Mi ta kombinacja bardzo pomogła. Oczywiście przez cały okres karmienia brałam witaminy przeznaczone dla kobiet po porodzie oraz kwasy DHA.
Moje włosy wyglądają coraz lepiej i z tego powodu bardzo się cieszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz