wtorek, 20 czerwca 2017

Beauty Bin # 33 : May 2017

Znowu z dużym opóźnieniem ale w końcu jest na blogu moje majowe denko.


1. Nivea - krem pod prysznic
Produkt z Glossy Box. Fajny produkt, cudnie pachnący, bardzo kremowy. Bardzo dobrze mi się go używało. Myślę, że sięgnę po niego ponownie.

2. Nivea - firming shower balsam
Do tej pory byłam zadowolona z tych balsamów, ale niestety nie z tego. Produkt zawiera mentol a ja niestety nie cierpię tego zapachu. Porażka, niestety.



3. Garnier - odżywka do włosów
Jest to mój ulubiony, stale używany produkt i tak już wiele o nim napisałam...... że tym razem napiszę tak stale go uwielbiam.

4. BIOVAX - szampon wzmacniający
Ten produkt pomógł mi uratować moje wypadające włosy po porodzie.Serdecznie polecam bo warto.


5. Perfecta - balsam przeciw rozstępom
Używałam go w ciąży a opakowanie kończyłam już po porodzie. Fajny produkt ale bez rewelacji.

6. ORGANIQUE - Balsam do ciała z masłem SHEA TRUSKAWKA I GUAWA
Produkt z Glossy Box. Cudowny zapach, niestety ciężko się go używało. Jest bardzo gęsty i naprawdę ciężko mi się go nakładało na ciało.

7. INDIGO - zestaw próbek kremów do rąk oraz balsamów do ciała
Produkt z Glossy Box. Niestety zapachy tych próbek są tak bardzo intensywne, że cieszyłam się że to tylko próbka.



9. 10.11 Próbki perfum.
Wszystkie trzy mogłabym używać codziennie.
Zapach Daisy od Marc Jacobs spodobał mi się chyba najbardziej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz