czwartek, 8 czerwca 2017

Cosmetics which I used recently part 46

Dziś mam dla Was mały przegląd moich zakupów kosmetycznych.

1. Nivea - chusteczki do demakijażu
Czasami potrzebuję zmyć szybko makijaż stąd mój zakup.


2. BIOLIQ - serum przeciwzmarszczkowe
Bo czas zadbać o tę kwestię....

3. L'oreal - krem na noc
 Prezent - jest to krem nawilżajacy


4.5. Essence Puder matujący i brązujący.
Kupuję bo jest idealnym połączeniem ceny do jakości.


6. 7. Paletka ceni od Makeup Revolution 
zdecydowałam się na zakup paletki I Heart Chocolate oraz zestaw mini pędzelków idealnych na wyjazdy.






8. Dior - Poison
Prezent, ale dość nietrafiony. Zapach jest stanowczo za intensywny dla mnie.


9. BIOVAX - maska do włosów
Najlepszy produkt jaki używałam do moich wypadających i osłabionych włosów

10. Lactacyd - emulsja do higieny intymnej
Lubię i stosuję bo się u mnie sprawdza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz