wtorek, 6 czerwca 2017

My TOP 10 favorites TV serial

Dziś chciałabym przedstawić Wam moje TOP 10 ulubionych seriali. Są to seriale, które zrobiły na mnie największe wrażenie, te które najbardziej mi się podobały..... Zaczynamy.....

1. Penny Dreadful
Wielka fascynacja od pierwszego obejrzenia.  Serial polecił mi kolega z pracy i po obejrzeniu kilku trailerów na YT wiedziałam, że będzie coś dla mnie. Fajne, inne spojrzenie na znane wszystkim postaci takie jak: Dracula, Frankenstein, Dorian Gray a do tego cudowna Eva Green. Cudownie oglądało mi się 3 sezony tego serialu. SUPER, polecam każdemu kto lubi połączenie grozy i dramatu psychologicznego.
 

www.google

2. the Killing
Polecam obie wersje tego serialu duński oryginał oraz amerykańską wersję. Bardzo dobry kryminał w trzymającej w napięciu psychologicznej otoczce. Film zaczyna się od śledztwa w sprawie morderstwa nastolatki a następne serial toczy się wokół innych spraw kryminalnych dotykając również polityków. Jest to ciężki i mroczny serial i nie każdemu może się spodobać. Amerykańska wersja miała 4 sezony.


 www.google

3. Supernatural
Lubię ten serial od pierwszego odcinka. Walka dobra ze złem ukazana przez nie wiem czy mogę tak napisać ale przygody braci Deana i Sama Winchester. Trochę strasznie, trochę z humorem serial liczy już 12 sezonów. Mamy tu wampiry, zmiennokształtnych, anioły, demony, duchy........

www.google

4. Pretty Little Liars
Trochę serial dla nastolatek ale ja go bardzo lubię oglądać. Obecnie czekamy na finał serialu aby poznać w końcu wszystkie tajemnice i odpowiedzi na pytania.

www.google

5. American Horror Story
Kto się lubi trochę bać, lubi zagadki i tajemnice to ta seria jest dla niego. Od Murder House poprzez Asylum, Sabat, Freak Show, Hotel kończąc na Roanoke. Imponująca obsada od Sarah Paulson, Jessica Lange, Kathy Bates i Angela Bassett oraz Lady Gaga.

www.google

 6. Lost
Bardzo długo opierałam się ten serialowi aż będąc na urlopie macierzyńskim zaczęłam oglądać pewnie już kolejną powtórkę i.... przepadłam. Super serial i nie wiem czemu aż tak długo się mu opierałam.

www.google

7. the Big Bang Theory
Chyba jedyny komediowy serial jaki oglądam. Boskie połączenie życia nerdów ver zwykłego życia i jego problemów.  Dobrze dobrana obsada a do tego wielu sławnych i szanowanych osób występuje tam epizodycznie : profesor Hawking, S. Wozniak czy Carrie Fisher. Serial bawi i uczy..... Laik może dowiedzieć się co to: cząsteczka Bozon Higgsa, Zderzacz Hadronów czy paradoks kota Scresinger. Polecam.

 www.google

8. Fringe 
Od pierwszego do ostatniego odcina serial wchłonął mnie na 100%. Tajemnice, walka światów a do tego duża dawka  zagadek i nierozwiązanych zdarzeń. Ten science-fiction serial miał niestety tylko 5 sezonów. A szkoda.

www.google

9. True Blood

Mnie też jak i innych pochłonął ten świat wampirów. Serial miał 7 sezonów. Jeśli ktoś lubi wampiry, wróżki, wilkołaki to koniecznie musi go obejrzeć. Ale chyba nie ma takiej osoby...

www.google

10. True Detective
Polecam ale tylko sezon pierwszy. Drugi po kompletna porażka i nie powinien być w ogóle nakręcony. Pierwszy miał wszystko co trzeba: morderstwo, tajemnice, mocne postacie....... oglądanie takiego serialu to sama przyjemność.
Drugi sezon powinien być szybko zapomniany...

www.google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz