niedziela, 4 czerwca 2017

Photos from last week............ # 130

Niedziela wieczór i zanosi się na burzę więc nie tracąc czasu zapraszam na mały przegląd tygodnia w zdjęciach.

Mój Lublin



Nowe miejsce z herbatką w Lublinie




Kiedy truskawki i czereśnie są dostępne.... życie staje się lepsze.....


Dawno nie jedzona sałatka cesarska z Salad Story


I warzywna tortilla - chyba stanie się moim faworytem


 Czasami mam wrażenie, że kwiaty w moim domu kupuje się po to, aby Draco miał z czego pic wodę


A ja biegam i spaceruje....




Kilka moich zdjęć z tego tygodnia







A to nasz śpiący królewicz


I futrzak.....


Sobota to ślub kuzynki Marcina. Zdecydowaliśmy, że wesele to nie jest miejsce dla takiego malucha jak Wojtek. Na ślub jednak nie mogliśmy nie pójść...


Kartka zamówiona na portalu  Artillo.pl
 


Niedziela to komunia mojego chrześniaka





To był długi i męczący tydzień.... a od poniedziałku zabieramy się za finalizację organizacji uroczystość chrztu Wojtka. W końcu do uroczystości został już tylko miesiąc. A nie mamy jeszcze wybranego menu, zarówno ja jak i Wojtek nie mamy ubranka......
Dużo decyzji do pojęcia....

Życząc miłego tygodnia.... gorąco pozdrawiam....

P.S. W Lublinie leje....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz