niedziela, 11 czerwca 2017

Photos from last week............ # 131

Ze zmęczenia oczy same mi się zamykają.... bo był to  ciężki tydzień. Nasz maluch walczy z ząbkami a my walczymy z brakiem snu. Wojtek potrafi budzić się co 1 czy 2 h. Mam nadzieję, że zęby się w końcu pojawią bo jak nie to chyba usnę w pracy za biurkiem.....
No ale dość narzekania zapraszam na przegląd tygodnia w zdjęciach.

Oczywiście zaczynam od nieba nad Lublinem



Piątek to dzień cudownych wieści z obozu Nightwish. Już w marcu 2018 mój ukochany zespół wraca trasą koncertową pod hasłem: "Decades". Na trasie zespół przedstawi materiał z wcześniejszych lat, które nie były do tej pory często grane na koncertach.

Trasie towarzyszyć będzie wydanie przez wytwórnię  Nuclear Blast dwupłytowej kompilacji utworów o tym samym tytule co trasa. Album ukaże się w dniu pierwszego koncertu - 9 marca 2018.

Oczywiście zaczynam bardzo powoli marzyć o koncercie w Polsce. Ale znając dotychczasowe historie z ich brakiem czarno to widzę. Ale zobaczymy.... 





facebook/nightwish

Słoneczny i pachnący ogród mojej Mamy


Jaśmin pachnie tak cudownie


Maki rosnące na łące wyglądają niesamowicie


Pierwsze truskawki z domowej grządki zawsze smakują najcudowniej


 Wszędzie jest tak cudnie i zielono


 A krzaki róży pachną obłędnie


 Oczywiście do domu przywiozłam bukiet kwiatów


Nasze futerko.... zauważam, że niestety Draco się starzeje...


 Nasz Maluch jako fan Metallica i mały cawboy


Tak, w tym tygodniu pozwoliłam sobie na trochę pychotek


Winna... 

 Pieczone frytki z fioletowych ziemniaków ... ohyda


Ale przynajmniej biegałam regularnie




Poranne bieganie czyli to coś co lubię najbardziej


I już na koniec trochę moich zdjęć








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz