czwartek, 10 sierpnia 2017

5 seriali, które chciłabym skończyć oglądać....

Dziś podzielę się z nami z moją listę 5 seriali,  które  zaczęłam oglądać i pomimo tego że bardzo mi się podobały nie skończyłam oglądać lub przerwałam...

1. Outlander
Ten serial ma tak wielu fanów jak i krytyków. Mnie zauroczyły losy Claire Randall i jej rozdarcia pomiędzy światami tym w którym żyje i tym do którego trafiła. Jej miłość do Jamiego Frasera rozgrywająca się w pięknych plenerach Szkocji. Może trochę ckliwy i naiwny mnie urzekł właśnie tą prostotą.
Obejrzałam tylko 1 sezon a wiem, że na jesień zapowiadana jest premiera 3 sezonu.

 www.google

2. The Following
Pojedynek brutalnego mordercy za którym podążają jego wyznawcy kontra agent FBI w tej roli Kevin Bacon. Oglądałam 2 sezony i bardzo mi się podobał. Teraz muszę nadrobić sezon 3.

 www.google

3. Game of Thrones
Obejrzałam tylko 3 sezony tego kultowego serialu i nie wiem jak ale muszę znaleźć czas na obejrzenie pozostałych. Teraz nie wiem sama dlaczego (?) oglądam sezon 7 i czuję jak bardzo jestem zagubiona i losach bohaterów.

 www.google

4. Black Mirror
Dwa pierwsze sezony były dla mnie jak  mocne uderzenie w twarz.... Każdy odcinek zwalał mnie na kolana i filtrował mi mózg..... Teraz można obejrzeć sezon 3. Serial został "przechwycony" przez amerykańską stację telewizyjną od stacji brytyjskiej. Trochę się tej zmiany obawiam i faktu że serial straci tę europejską surowość. Zobaczymy...

www.google

 5. The Strain
Kolejne spojrzenia na świat wampirów i walki dobra ze złem. Gdzie nic nie jest oczywiste i do końca zdefiniowane. Moje oglądanie skończyłam na 2 sezonie.

www.google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz