wtorek, 8 sierpnia 2017

Beauty Bin # 35 : July 2017

Dziś przyszła pora na lipcowe denko.


1. GOLDWELL Balsam prostujący do włosów
Używam go stale i bardzo lubię ten produkt. Idealnie pomaga dyscyplinować nowe kręcone włosy.
Niewielka ilość produktu ułatwia modelowanie włosów. Zazwyczaj to opakowanie wystarcza mi na kilka miesięcy.

2. Szampon do włosów od Babuszki Agafii 
W sumie na początku jego stosowania wydawał mi się, że włosy są sztywne po umyciu. Ale za każdym następnym użyciem było lepiej. Produkt fajne wzmocnił moje włosy i naprawdę widziałam różnicę.


3. The Body Shop - żel pod prysznic
Jestem zakochana w tym produkcie od pierwszego powąchania i użycia. Uwielbiam ten zapach i to jak pachnie moja skóra po jego użyciu.

4. Lactacyd - żel do higieny intenmnej
Polecam ten produkt. Ja stosuje żele i emulsje tej firmy od dawna. 


5. Lirene - żel do mycia twarzy
Długo szukałam dobrego produktu do mycia twarzy i w końcu znalazłam. Pachnie super, dobrze działa na moją skórę, zmywa resztki makijażu. Super produkt.

6. Biolaven - krem do twarzy na noc
Próbka kremu z Glossy Box. Mała objętość produktu ale i tak jestem zachwycona. Fajnie czuła się moja skóra po jego użyciu a do tego zapach cudowny zapach lawendy.

7. Dermiss 04 Active Revolu-C
Próbka kremu z Glossy Box z witaminą C. Oczywiście za mała pojemność ale moja skóra bardz szybko wchłonęła krem. Chyba muszę ją bardziej odżywić.

8. ENILOME Healthy Beauty Dermosensilo, chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym
Produkt z Glossy Box. Porażka..... niestety. Nie radziły sobie z tuszem do rzęs i musiałam zużyć kilka aby zmyć makijaż.


9. Garnier - antyperspirant
Używam stale i odpowiada mi zapach oraz trwałość.

10. Tołpa - płyn micelarny
Prawie zawsze na wyjazdy kupuję właśni eten produkt. Lubię i plecam

11. VICHY Idéalia, Energetyzujący krem wygładzający
 Produkt z Glossy Box. Uwielbiam ten krem i kilka razy kupowałam go sama. Fajnie się wchłania i super rozświetla skórę.

12. ARTEGO Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE
Produkt z Glossy Box. Mam kręcone włosy i ten produkt fajnie podkreślał ich splot.Mała pojemność ale produkt bardzo wydajny.


13. AURIGA Flavo-C Forte Serum
Produkt z Glossy Box. Nie zużyłam i minął termin ważności

14. BingoSpa Kolagen 100%
Produkt z Glossy Box. Nie zużyłam i minął termin ważności

15. Yves Rocher  Sensitive Vegetal
Produkt z Glossy Box. Bez rewelacji i nie stwierdziłam zarówno pozytywnych jak i negatywnych skutków na moją skórę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz