niedziela, 6 sierpnia 2017

Photos from last week............ # 139

W końcu jest trochę chłodniej.... prawie wszyscy domownicy już śpią.... a ja jeszcze chwilę poświecę na zamieszczenie postu z zdjęciowym podsumowaniem tygodnia.

Zaczynam jak zawsze od nieba nad Lublinem



Poranek 

Budzi się nowy dzień 

 Droga dojazdowa do domu moich rodziców








W trawie ogrodu znalazłam grzyby....


Widok z tarasu 

 Lilie pachną bosko


 Zresztą cały ogród pięknie wygląda



Mój tradycyjny spacer z Wojtkiem



Cisza i spokój. Pola i las





Maluszkiem zajmują się dziadkowie a ja mam czas dla siebie i na nową książkę W. Smith'a. uwielbiam jego twórczość


 Wyjście do kina....

Bo film, gdzie akcja rozgrywa się w Lublinie trzeba zobaczyć


Pychotki z tego tygodnia



Kwiaty z ogrodu Mamy


Kilka moich zdjęć






Wojtek i ja

Nasz Maluszek skończy jutro 11 miesięcy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz